Jumat, 16 Juli 2010

kisah unda waktu MOS nang pina melacung !

uu urangnya ! tahu kada aku sudah msuk SMA ! ahahahaha
alhamdulillah masuk SMA sudah kd tahan lawas* di SMP di sangiti guru trus, rok sepinggul lah apa lah ! mauk lalu ! untung unda sudah LULUS !
asek.asek ! ketuju unda LULUS pada SMP tuh ! tapi rami msa SMP jdi kangen :(
*mewek deh !
aku LULUS ! hore ! LULUS di SMAN 1 Banjarmasin ! ahahaha
awalnya sedih tapi akhirnya gue senang abis ! ahahhaa
awal masuk skolah di SMANSA aku kada mngira skls lwn ADE, EGI, HASBY, IMAM, EDO, PILIPUS, RIFDA, KIKI, WIWIN, DHINY, NADIA, RAISA, SYIFA, YUQA, dll bnyak ae UYUH aku mnyambat tahu lah ! BUNGUL kada unda !
astagfirullah kalakuan pina membala pas masuk SMANSA aku !
pas MOS aku nih duduk asik b.panderan ! masuk bgian PD , dikiranya aku nih apalah ! tkajut ae, "DUDUK SIAP GRAK" jernya sypa tuh aku kd tahu nmanya ! kd tapi mliati ! ahahaha
nang paling ngeri tuh mnyangiti aku tuh ka CINDY , maap yah ka CINDY gada mksud apa.apa ko sekedar cerita ! maap !
naah, ituh nang paling ngeri mamai ! "MATANYA JANGAN JELALATAN" , di kiranya MATA KERANJANG aku lah ! peace ka , damai !
sudah tahu aku ancat di sruh mnta ttd bgiannya nang NGERI ituh ! pancat ae dptnya di mamai !
naah, untung PK ku nih baikan pas hri trakhir aku dpt smuaan ttd bgianya tuh !
kd ae di mamai , skalinya smuaanya ituh JUST ACTING ! weleh* aku sudah pancat bdhulu ! ckckckck sklinya apa ! hedeh ! ACTING ja !
ternyata ka CINDY tuh baikan tak seperti yang di pikirkan ! orangnya asik ga sperti actingnya yang GALAK ituh ! NGERI amund mliat ! ahahaha
maap yah kaka kls SMANSA bukannya aku mau ngejek tpi aku senang di MOS sma kaka smuaan ! ahahaha
asek.asek :)
huahahahaa
mungkinkalian memarahi kami spya kami taat dgn peraturan yang ada di sana ! tapi SUMPAH deh kaka PD tuh ACTINGnya bagus BGT ! ahahahaha
aku suka do MOS sama kalian ! pengen MOS trus ! kada kwa trlupakn MOS pas SMA nih ! asa senang banar dapatnya bgian PD tuh ! ahahaha

DOAKAN aku smoga dapat menerima pelajaran di SMANSA !
smoga aku kawa jdi kk klsnya tuh m.MOS ading kls :)
makasih buat kk PD nang mmbuat kami jdi di siplin dan kk PS yng mmbuat kami jdi mkin percya diri ! makasih !

MAKASIH BUAT SMUAANYA :)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar